طراحی سایت مهم ترین عامل در موفقیت کسب و کارهای امروزی!

بدون ديدگاه

خریدهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. مردم بیشترین و مهم ترین اطلاعات خود را از اینترنت به دست می آورند. اینکه نزد کدام پزشک یا کلینیک بروند؟ از خدمات کدام شرکت استفاده کنند؟ کالای مورد نظر خود را از کجا خریداری کنند؟ بنابراین نادیده گرفتن چنین پتانسیل عظیمی بسیار اشتباه خواهد بود!

اگر واقعا به دنبال افزایش درآمد و توسعه کسب و کار خود هستید، باید بدانید که امروزه داشتن وب سایت همانند داشتن تلفن همراه، برای هر شغل و کسب و کاری ضروری میباشد.

اگر میخواهید کسب و کار خود را توسعه دهید همین حالا شروع کنید. چرا که طراحی سایت برای کسب ‌و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها سایت شما تنها شعبه کار شماست که هیچوقت تعطیلی نخواهد داشت.

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. داشتن وب سایت، یک حضور همیشگی در دنیای وب را به شما هدیه میدهد. به این موضوع مانند یک بیلبورد تبلغاتی نگاه کنید. میلیون ها کاربری که در حال استفاده از اینترنت هستند آن را می بینند.

اما توجه به وب سایت و ماندن کاربر در آن بستگی به میزان جذابیت وب سایت دارد. از میان انبوه شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارائه میدهند، فقط آنهایی که دارای تجربه و تخصص هستند میتوانند باعث دیده شدن وب سایتتان شوند.

طراحی حرفه ای سایت در آکادمی زبدگان

اگر به دنبال طراحی وب سایت حرفه ای، منحصر به فرد و صد در صد پاسخگو برای برند، کسب و کار و یا شرکت خود هستید ما اینجا هستیم. آکادمی زبدگان با بیش از ۱۲ سال تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت با کیفیت و درجه یک را به شما ارائه میدهد.

هدف ما ایجاد یک طراحی حرفه ای است که بر وب سایت رقیب خود پیروز شوید.

زبدگان به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ، در زمینه طراحی سایت و با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها و الگوریتم های طراحی وب، با دقت و تخصص در کنار شماست. ما تا دستیابی به بهترین نتایج شما را همراهی خواهیم کرد.

ساخت وب سایت سئو محور مهمترین نقش در بهتر دیده شدن کسب و کارهای دنیای امروز را دارد. با بهره گیری از سایت بروز می توانید نقش پر رنگ تری در موفقیت خود ایفا کنید.

خدمات طراحی سایت زبدگان

زبدگان همواره با درک نیازهای کسب و کارها و مشتریان توانسته است فروشگاه های اینترنتی منحصر به فردی خلق کند. ما در آکادمی زبدگان علاوه بر طراحی فروشگاه اینترنتی، با مشاوره و ارائه روشهای دیجیتال مارکتینگ و پشتیبانی فنی کامل، برای به ثمر رسیدن پروژه شما را همراهی میکنیم.

مشاوره طراحی سایت

همانطور که پیش تر عنوان شد، هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد. وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است.

اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است. بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره دارد تا انتخاب درستی داشته باشید. پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

در طول اولین جلسه مشاوره حضوری یا آنلاین خود، ایده‌ های شما را مورد بحث قرار میدهیم. مشخص میکنیم که آیا میدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ آیا قبلاً برندسازی شرکتی داشته اید؟ آیا اهداف وب ‌سایت شما از قبل تعریف و تعیین شده است؟ ما همچنین تعیین میکنیم که چه کسی نقاط تماس مسئول است.

طراحی سایت آکادمی زبدگان

وب سایت ها و برنامه های کاربردی موبایل پیچیده تر شده اند، که نشان دهنده پیشرفت و رشد مداوم فناوری ها و شرکت ها است. با وجود این رشد، موفقیت یک وب سایت یا محصول وب تنها به یک چیز بستگی دارد: کاربران چگونه آن را درک میکنند؟

در این مسیر فکری، سؤالات دیگری مطرح میشود: ارزش این وب سایت برای کاربران چیست؟ استفاده از آن آسان است؟ یافتن آنچه که کاربران به دنبال آن هستند برایشان چقدر آسان است؟ آیا استفاده از آن خوشایند است؟ به همین دلیل است که طراحی وب، تجسم ایده‌ ها و اهدافی است که از مرحله تحقیقات اولیه با دقت برنامه ‌ریزی شده‌ اند و با هدف به سمت مخاطبان هدف شما هدایت میشوند.

درهنگام طراحی سایت علاوه بر اینکه نیاز شما را در نظر میگیریم، نیازها و ترجیحات کاربر هدف را نیز در نظر میگیریم.

همچنین متخصصین زبدگان گرایش‌ های بازار و رقبای شما را نیز بررسی میکنند، سپس به دنبال الهام و ایده هایی برای ایجاد یک طراحی شیک، با کاربری آسان میگردند.

طراحی عناصر داخلی زمانی انجام میشود که ساختار سایت، طرح های صفحه اصلی و سایر صفحات ایجاد شود. عملکرد خوب طراحی شده و ساختار یافته علاوه بر قابلیت استفاده راحت از وب سایت، باعث جذب کابر نیز میشود.

انتقال بین صفحات، تعامل با کاربر، قرارگیری مناسب دکمه ها، فراخوانی برای اقدام و غیره نیز به طور کامل طراحی و اجرا میشود.

اگر به طراحی مناسب و کاربرپسند وب سایت علاقه دارید، آکادمی زبدگان آماده ارائه مشاوره و خدمات طراحی سایت میباشد.

ویژگی های طراحی سایت خوب:

پیش از این، طرح ها صرفاً بر اساس آنچه مشتری و طراح دوست داشتند و آنچه که آنها خوب می دانستند ایجاد میشد. تمرکز فقط روی زیبایی شناسی و برند بود. در هنگام تعامل با یک وب سایت یا برنامه، توجه کمی به تجربه کاربر داده شد.

امروزه چندین میلیارد نفر از اینترنت استفاده میکنند. این بدان معناست که بیش از هر زمان دیگری مهم است که محصولات آنلاین دارای طراحی ساختاریافته و کاربر محور باشند. در ادامه به بررسی ویژگی های یک وب سایت خوب میپردازیم:

۱- طراحی سایت ریسپانسیو (کنشگرا)

این روز ها با پیشرفت چشم گیر ابزار ارتباطی در زمینه های اینترنتی و فناوری های دیجیتال تقریبا تمامی دستگاه های ارتباطی از جمله تلفن های همراه، تبلت ها و لپ تاپ ها امکان دسترسی به وب سایت افزایش یافته. پس این نیاز را ایجاد میکند وب سایت های ما در همه ی سایزها و همه دستگاه ها، بهترین حالت محتوایی خود را با وفاداری به طرح نمایش دهد. به این حالت از طراحی وب سایت طراحی وب سایت ریسپانسیو گفته میشود.

۲- طراحی سایت سئو بیس

آکادمی زبدگان با تیمی مجرب و متخصص در زمینه ی سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جو، خدماتی از قبیل افزایش بازدید سایت، ارتقا رتبه در موتورهای جست و جو و سایر خدمات مربوط به ارتقای اعتبار وب سایت در موتورجست و جوی گوگل را به مشتریان خود ارائه میدهد.

فرآیند انجام سئو در ابتدا با بهینه سازی کدهای وب سایت و استانداردهای سئو شروع میشود و بعد از آن ایندکس صفحات در گوگل آغاز میشود و با انجام فرآیند سئو با گذشت چند ماه نتایج جستجو بهبود میابد.

۳- هاستینگ اختصاصی

اکثر سیستم های مبتنی بر وب بابت اینکه روز افزون ارتقای خود را داشته باشند نیاز به نگهداری دارند. سیستم های فروشگاهی که هر روز با انبوهی از تقاضاهای حوزه کسب و کار رو در رو هستند نیاز به نگهداری دارند. لذا پیشنهاد میشود کلیه خدمات اضافه حتما تحت نگهداری و پشتیبانی قرار گیرند.
اهمیت پشتیبانی وب سایت از تولید پروژه بسیار پر اهمیت خواهد بود. به دلیل گسترش پروژه های طراحی سایت همراه با نیازهای مشتری، مجموعه انتخاب شده باید خود را شریک تجاری کارفرما دانسته و در کنار هم برای ارتقاء وب سایت فعالیت نمایند.

۴- پشتیبانی

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر، شما باید هدف خود را از راه اندازی سایت برای ورود به دنیای تجارت مشخص کنید. برای انجام درست کار و برآورد درست هزینه جزئیات بیشتری را مشخص کنید. سپس بر اساس معیارهای خود بهترین شرکت را انتخاب نمایید. و درخواست های سایت خود را در شروع کار به شرکت بدهید تا کار شما با کیفیت انجام شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ زبدگان، با ابزاری بسیار قوی و تکنولوژی های روز دنیا کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما (لوگو، رنگ سازمانی، بازار هدف، رقبا و …) وب سایتی منحصر به فرد و خاص برای مشتریان خود طراحی و پیاده سازی مینماید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.